۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 119077

نایب ریئس مجلس شورای اسلامی و دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: تورمی که ظرف ۲۰ سال گذشته بی سابقه است را نباید تنها به حساب تحریم های خارجی گذاشت و برخی از آن حاصل غضنفر بازی های مسئولان، خود زدن ها و کج سلیقگی ها است.

این تورم ناشی از غضنفربازی مسئولان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازمهر , محمدرضا باهنر شامگاه دوشنبه در نشست اصولگرایان استان گلستان گفت: برای اولین بار در کشور دو انتخابات با هم برگزار می شود. به دلیل حساسیت بالای جامعه خصوصا اصحاب رسانه و مطبوعات، فعالان سیاسی و نظام بوروکراسی اداری کشور در هر انتخابات یک پیش لرزه و یک پس لرزه داشت که موجب می شد تا اجرای وظایف طبیعی نیز مختل شده و به تعویق بیفتد و وقت کشور گرفته شود.

وی اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، به دلیل اوضاع زمانی و منطقه ای انتخابات وی‍ژه و مهمی است و رئیس جمهور منتخب باید توانایی داشته باشد که کشور را از این گردنه عبور دهد. در دید خوشبینانه امکانات زیادی در کشور وجود دارد و تهدید ها را نیز می توان به فرصت تبدیل کرد اما اگر بدبینانه به اوضاع کشور بنگریم می بینیم اوضاع خراب، و غیر قابل بازگشت است که البته اینطور نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنش های موجود در کشور به سیاست های نادرست و زیگزاگی بر می گردد، امروز در حالی نفس می کشیم که از 20 ماه قبل دچار تنش های شدید اقتصادی شده ایم و تورم 40 درصدی را تجربه می کنیم. تنش های قیمتی شدید به وضعیتی رسیده است که به شدت بسیاری از خانواده ها خصوصا کسانی که درآمد ثابت دارند و یا درآمدی ندارند را آزار می دهد ، در کنار این تنش های قیمتی بیکاری نیز آزار دهنده است.
وی در ادامه گفت: ضریب حضور مردم در انتخابات به صورت مستقیم با ضریب امنیت ملی ارتباط دارد، این حضور ها و تایید ها به این معنا نیست که از کارهای ما راضی اند، ممکن است نقد داشته باشند اما حساب را جدا می کنند هرچند در داخل مشکلاتی مانند گرانی و بیکاری و عدم وجود امکانات تولید داریم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.